Close
Skip to content

Elállási jog

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI ÉS FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

A webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a immunorma.com webshop használatára és és annak minden pontjával egyetért! A szolgáltatásra vonatkozó szerződési feltételekkel, adatkezelési elvekkel és annak minden pontjával egyetért! Egyet nem értés esetén a rendszert nem használhatja!

 

Üzemeltetői adatok

Cégnév: Ingvesting Team Kft

Székhely: 1118 Budapest, Rétköz 9.

Adószám: 23000379-2-43

 

Cégjegyzékszám: 01 09 327801

Szerződés nyelve: magyar

Elérhetőség: info@immunorma.com

Telefon: +3630/951 6901

 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A webshop az üzemeltető termékeit forgalmazza. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetőek meg. A megrendelt termékek házhoz szállítás útján jutnak el a megrendelőhöz. A házhoz-szállítás költségét Magyarország területén az üzemeltető fizeti. A termék ára  bruttó ár (27%) áfát tartalmaz. A csomagokat a GLS futár 8 – 17 óra között szállítja ki a megadott szállítási címre. A számlánkat a megrendelő e mail címére küldjük.

 

Regisztráció

Vásárlás felhasználói regisztrációval is lehetséges. A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni. A regisztráció ideje max. 2 perc. Ügyeljen az adatok pontos megadására, ettől a kiszállítás zökkenőmentesen történik.

 

A megrendelés folyamata

A termék adatlapján rákattint a „Kosárba teszem” gombra. Amikor a termék belekerül akkor megtekintheti annak tartalmát. A vásárlás további folytatásához kattintson a „Vásárlás folytatása” linkre, mellyel visszakerül az iménti termék adatlapjára. Amikor az óhajtott terméket elhelyezte a kosarában kattintson a „Kosár megtekintése” dobozra, hogy megtekinthesse annak tartalmát vagy egyből termék behelyezésekor is oda jut. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával, majd a „Kosár frissítése” gomb megnyomásával. A kosárban található „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában. A megrendelés leadásnak utolsó lépése a „Pénztár”-ban található „Megrendelés elküldése” gombra kattintson, mellyel rendelését elküldi nekünk. A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja. A megrendelés akkor válik élővé, ha azt az ügyfélszolgálat e-mailben visszaigazolja. A megrendelt terméket, bankkártyával kell fizetni. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9-től 17 óráig történik. A megrendelés feldolgozása a megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben megtalálható rendelési száma.

 

Adatkezelés

A webshop használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át.  Ez alól kivételt jelentenek a futárszolgálatnak átadott szállításhoz szükséges információk. A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül. Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti anélkül, hogy regisztrációja törlésre kerülne.

 

A bankkártyás fizetés technikai megvalósítása:

Tudomásul veszem, hogy az Ingvesting Team Kft. (1118 Budapest, Rétköz utca 9. A. ép. 1. lház. 1. emelet 4 A.) adatkezelő által a http://procopius.hu/  felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. A bankkártyás fizetést az OTP Bank Nyrt. biztosítja. A bankkártyás fizetés teljesítésének ellenőrzésére az egyedi vásárlási azonosító szolgál. 2019. szeptember 15. napjától a bankkártyás fizetést lehetővé tevő OTP Mobil Kft.-nek az Európai Unió erős ügyfél-hitelesítésre, valamint a közös és biztonságos nyílt kommunikációs standardokra vonatkozó szabályozástechnikai standardok bevezetéséről szóló 2018/389. számú irányelve, valamint szerződéses kötelezettségeink alapján a folyamat során automatizált módon adatok átadására vagyunk kötelesek. Az OTP Mobil Kft. részére átadásra kerülő adatok: vezetéknév, keresztnév, szállítási és számlázási cím, e-mail cím. Az OTP Mobil Kft. önálló adatkezelőként végez műveleteket az adatokkal, tevékenysége teljesen elkülönül a Szolgáltató tevékenységétől. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett csalásellenőrzés (ún. fraud-monitoring). Az OTP adatkezelési tájékoztatója itt érhető el: https://simple.hu/adatkezelesi-tajekoztato Az adatátadás szükségességéről tájékoztatás itt található: https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatok/

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) a Ingvesting Team Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban Szolgáltató) és a Szolgáltató által a www.immunorma.com weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.immunorma.com weboldalon keresztül történik.

 

I. A SZOLGÁLTATÓ

A immunorma.com online áruházat a Ingvestig Team Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. üzemelteti (továbbiakban: “Szolgáltató”).

A Szolgáltató cégneve: Ingvesting Team Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság. A Szolgáltató rövidített neve: Ingvesting Team Kft.

A Szolgáltató székhelye: Ingvesting Team Kft

A Szolgáltató postai címe: 1118 Budapest, Rétköz 9. A. ép. 1. lház. 1. emelet 4 A.

A Szolgáltató (Cg: 01 09 327801, bejegyezve 2018.07.23.-án a Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság által, adószám: 23000379-2-43), 

a jogszabályok szerint csomagküldő tevékenységet folytathat.

Bankszámlaszám: 11711065-21451308 / OTP Bank

II. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, A FELEK KÖZÖTTI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a weboldalon található elektronikus áruházon 

(továbbiakban webáruház) keresztül történik. Jelen ÁSZF hatálya kiterjed továbbá minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet, továbbá a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályozza. A megrendelések leadása a www.immunorma.com internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.immunorma.com webcímen. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi 

A megrendelések leadása a www.immunorma.com internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.immunorma.com webcímen.  Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a Vevők részére. A megrendelés leadása nem regisztrációhoz kötött, de a megrendelés teljesítéséhez az ügyfél pontos adatainak megadása szükséges. A termék kosárba tételét követően átvételi és fizetési mód választandó. A “megrendelem” gomb megnyomásával a vevő ajánlatot tesz, mellyel fizetési kötelezettsége keletkezik, s melyre a megrendeléstől számított 48 órán belül automatikusan visszaigazolást küldünk. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a választott átvételi és fizetési módot a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, termék megnevezést és darabszámot, valamint a Vevő adatait. Amennyiben a visszaigazolás – mely tartalmazza a megrendelés feltételeit – nem érkezik meg, a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A szerződést a Szolgáltató rögzíti, és a szerződéskötés időpontjától számított 2 évig megőrzi. A szerződés nyelve magyar.

 

A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a Vevő által megrendelt termékeket 3-7 munkanapon belül leszállítsa. A megrendelést a termék raktáron való rendelkezésre állásának megfelelően teljesítjük. Amennyiben a megrendelt áru a raktárkészletünkön nem áll rendelkezésre, akkor e-mailben vagy telefonon 7 napon belül értesítjük a Megrendelőt. A teljesítés lehetetlenülése esetén a Szolgáltató Vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja és az előre kifizetett ellenértéket a tájékoztatást követően, legkésőbb 14 napon belül visszautalja. A visszautalással kapcsolatban Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. A Szolgáltató mindent megtesz a weboldalon található információk pontosságának fenntartása, illetve a készletinformációk aktualizálása érdekében, azonban a szerződés létrejöttének pillanatában a Szolgáltató kereskedelmi partnere, mint a Szolgáltatón kívüli harmadik személy tevékenysége folytán, a Szolgáltató által előre nem látható okból a teljesítés lehetetlenné válhat, a lehetetlenülés beállta azonban nem teszi a Szolgáltató ajánlatát alkalmassá arra, hogy a Vevőt megtévessze, mivel a Szolgáltató az ajánlat megtételekor a beszerezhetőségi adatok tekintetében a legjobb tudomása szerint járt el.

 

III. ÁRAK, FIZETÉS ÉS SZÁLLÍTÁS

A termék vételára mindig a termék mellett feltüntetett összeg, amely az Általános Forgalmi Adót tartalmazza. A termékek vételára tartalmazza a szállítás költségét .A megrendelt termék(ek)t az GLS futárszolgálat munkatársai előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki. Amikor a csomagot a futárszolgálatnak átadjuk, e-mail-ben értesítjük Önt a részletekről. A szállítási költség Magyarországon belül ingyenes.

 

IV. VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

  • A megrendelés átvételéről számítva Önnek 14 nap áll rendelkezésére, hogy indoklás nélkül elálljon a vásárlástól. Amennyiben elállási jogával kíván élni, kérjük ezen nyilatkozatát e-mailben (info@immunorma.com)  közölje velünk.
  • Az elállási jog a bejelentésétől kezdődik és 14 napig áll rendelkezésére, hogy a terméket visszaküldje a feladási címre.
  • A visszaszállítás költsége Önt terheli. A teljes vételárat a vásárlástól való elállás bejelentéstől számított 14 napon belül visszatérítjük, ha ez idő alatt a termék megfelelő állapotban visszaérkezik.

V. AZ ELÁLLÁSI JOG ALÓLI KIVÉTEL

A 45/2014. Kormány rendelet 29. § alapján az elállási jog nem gyakorolható romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében, ill. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza

Mivel termékünk ebbe kategóriába tartozik, ezért felbontott csomagolású terméket nem veszünk vissza!